Wednesday 1 April 2015

Gathering Suai Kenal Group Kucing 2


Assalamualaikum semua....



Tengah-tengah aku melayan kucing gendut aku tadi, tetiba aku teringat, aku tak update lagi pasal Gathering Suai Kenal 2 yang diadakan di Taman River Fornt, Teluk Intan 21Mac2015 hari tu...

Ramai juga yang turun berkumpul. Sembang-sembang, bergambar, saling bertukar idea penjagaan kucing and yang paling penting diberi pendedahan maklumat dan misi bantuan terhadap kucing jalanan...

Jom, layan gambar-gambar menarik time gathering hari tu.....


Ambik kau posing dia... Model pon bole serender... hihi


Kelab bapak-bapak dan mak kucing...


Penerangan dari ketua Kelab Haiwan Kesayangan Perak.


Cintailah haiwan jalanan, mereka cuma ada Allah dan kita...




Cat women sebenar telah ditemui...



Pasrah itu menyerah... hihi



Miss Kitty...


Harimau telinga lentik...


Kalo kena kidnap betul-betul mmg demam sebulan...







Persatuan Mak-mak kucing.. hihi



Senyum manismu buatku tertawan...


Sweetnye suami isteri punya minat yg sama...





Final episod, dah nak balik dh... bye bye...

Sekian saje dari aku, nanti kalo ade gathering lagi, aku share gamba ye... Bye bye







0 comments:

 

©2009 Royal Cat's Blog | by TNB