Wednesday, 24 July 2013

Nasib Si Tupai

Assalamualaikum.. Penat betullah main dengan budak-budak berbulu ni! Berpeluh macam baru balik dari jogging dekat Padang Speedy. Sebelum main dengan kucing-kucing aku, aku kenalah cuci jamban diorang dulu. Masa tengah-tengah cuci tu, aku tiba-tiba terasa macam nak jenguk bawah sangkar Adang dengan Awang kucing parsi aku tu. Nak tahu aku jumpa apa?! Memang terkejut!!! 

Tada!!!!!

Aku rasa korang semua mesti dah boleh agak ni kerja siapakan? Takkanlah Dang Gebu nak buat kerja-kerja macam ni? Kucing parsi aku ni cuma tau kutip stokin busuk aje. haha

Kalau nak ikutkan keadaan tupai ni, mesti dari petang tadi sebabnya tupai ni dah keras but perutnya aje yang still tak berapa nak keras lagi. Lagi pun, tupai ni tak berbau lagi. Begitulah hasil laporan dari Inspektor Ekin.. haha

Apa pun, Mummy Kontot, tolonglah jangan libatkan tupai ni lagi ye. Along suruh ko tangkap tikus dengan cencorot aje bukannya tupai.


2 comments:

♚ wonderFURRworld ♚ said...

lahaiiii siannyer tupai tu jadi mangsa dorg yer...

terlebih rajin lak nak tangkap tupai..

meh dtg tangkap tikus kat umh kitorg kat kajang..byk sangat..yg dlm umh wat main jer...hehehe

Dang Gebu said...

haha... tulah pasal... agaknya dia dh boring tangkap tikus kot... nak try tangkap tupai pulak... tp syg sbb tupai tu cantik...

 

©2009 Royal Cat's Blog | by TNB