Tuesday 16 July 2013

Bugsy HPW Diet For Sugar Glider


Assalamualaikum semua!! Ha, hari ni teruja sangat-sangat sebab barang yang aku oder dari Kelvin Chan dah sampai!!! Servis dari Kelvin Chan memang terbaik!!! Aku beli HPW Bugsy Complete dengan Happy Glider Fruit Flavor. Yoona dengan Hachiko suka giler!! 
Hachiko tak mau jadi model. Yoona lari terus.

Aku sebenarnya memang dah lama sangat nak beli HPW jenama Bugsy untuk sugar glider aku, tapi disebabkan beberapa masalah (kewangan terutamanya) aku pun menangguhkan dulu hasrat aku tu. 
Berebut nakkan Happy Glider Fruit Flavor.

HPW ni makanan wajib untuk sugar glider. Jadi, tak dapat jenama Bugsy, aku gantikan HPW sugar glider aku dengan jenama yang lebih murah. Sama ada HPW ChubbyPetsGarden atau Exotic Nutrition. Yang penting HPW. Kalau jenama lain memang tak diiktiraf oleh otai-otai suggie. Harap maaf. huhu. 

0 comments:

 

©2009 Royal Cat's Blog | by TNB