Thursday 18 July 2013

Anak Kucing Diberi Secara Percuma


Salam admin(Malaysian Cats Free Adoption (Kucing Diberi Secara Percuma)). Saya ada 6 ekor kucing yg saya nak iklankan. Kitten 5 ekor dengan ibu dia. Saya dan keluarga baru berpindah ke rumah flat. 

Saya ada banyak kucing dan ada yang sudah diberikan kepada orang lain untuk dijaga sebab rumah flat ni tak benarkan kucing untuk dibela. Buat masa ni, semua kucing2 saya, saya letak dekat rumah lama. Tapi dalam bulan ni, kawasan tu akan dirobohkan dan saya tak tahu nak letak mana kucing2 ni. 


Nama : Mie
Umur : 3 tahun
Jantina : Betina
Lokasi : Simpang Renggam, Johor

Mie ada 5 ekor kitten dlm umur 3 bulan. Anak2 dia dah tak menyusu sangat. Mie ni manja, suka gigit kaki kalau nak minta makan, dan penakut dengan orang yang dia tak kenal. 


Saya harap sangat ada yang sudi nak adopt dia sebab kalau kawasan rumah lama saya dirobohkan, saya terpaksa biarkan dia dan anak2 dia. 

If ada sesiapa yang berminat nk adopt Mie dan anak2 dia, boleh call atau msg saya 0177852899 atau pm sy. Saya belum sempat ambil gmbr baru ank-anak dia, kalau ada sesiapa berminat pm saya dan saya akan tunjukkan gambar yg latest. Saya harap ada yang memahami. Tina sudah pun diadopt.

0 comments:

 

©2009 Royal Cat's Blog | by TNB