Sunday 14 July 2013

Anak kucing Diberi Secara Percuma


Saya dari UKM dan ada nak minta bantuan cari adopter untuk 2 ekor anak kucing liar. Saya baca pada description suruh inbox pihak MCFA. Ini details yang saya boleh bagi:
Location : Kolej Dato' Onn UKM Bangi Selangor
No Hp : 0132033568

Details anak kucing : 2 ekor, warna kuning keemasan. Tak dapat bawa ke vet untuk check sebab saya tiada duit dan tiada kenderaan. Tapi nampak kedua-dua sihat. Kolej selalu ada group monyet liar selongkar tong sampah, bimbang keselamatan diorang. 

Ibunya pun dah x kenal sebab pernah hilang sekali, dah hilang bau agaknya. Saya tak dapat nak jaga sebab tiada duit, dan tak akan lama di UKM sebab plan nak cari kerja di tempat lain. Dua2 sama color, seekor aktif dan plump, seekor kurus senyap dan sweet. 

Dua2 sangat attached dengan manusia, sebab sunyi bila try pergi kat mak die mak die cuba nak serang. Kesian sangat, harap dapat cari tempat tinggal yang selamat dan selesa. Ini pics diorg.


Update: Saya dah jumpa seorang adopter untuk yang cergas plump, jadi mohon sangat pada sesiapa untuk adopt yang sweet tu, yang tu lemah sikit so takut die lagi senang kene serang kalau tinggal die sorang, 

saya letak diorg kat luar bilik time keje. Die sangat sweet dan manja dengan manusia, suka panjat duduk atas riba dan suka cium muka kalau saya baring, sangat baik. mohon sangat pada sesiapa yang sudi.

0 comments:

 

©2009 Royal Cat's Blog | by TNB