Tuesday, 25 November 2014

Kucing Yang Dulu Bukanlah Kucing Yang Sekarang Part 1

ssalamualaikum semua....



Pagi-pagi ni lepas settle bagi makan anak-anak berbulus aku dan kucing yang boarding di rumah aku ni, aku pon nak merehatkan dirilahkan. Tengah golek-golek macam ayam golek sambil cek-cek entri lama, tetiba keluar pulak gambar mon-mon ngn tam-tam (batam) masa zaman kanak-kanak rebina dulu. Comelnyeeee.... heee.... Tetiba aku rasa macam nak nyanyi lagu Tegar versi kucing aku... Kucingku yang dulu bukanlah yang sekarang. Dulu diorang comel sekarang dah montel... heee

Dengan ini, mempersembahkan......

video

Comelkan??? heee... Nak tgk tak video diorang bila dah besar ni??? heee... Aku sambung lain kali je lah ye... Internet jeles... hahaha

0 comments:

 

©2009 Royal Cat's Blog | by TNB