Saturday 6 July 2013

Travel Bag Sugar Glider.


Assalamualaikum semua!!! Seronok... Seronok... Seronok!!! Hari ni pergi Ipoh... Konon-konon aku nak beli kasut raya... Dari tengah hari gerak pergi ke Ipoh, but bila sampai Ipoh, nak masuk shopping mall memang tak boleh sebab full! Geram pun ada kan... Last-last pusing-pusing Ipoh aje. 

Nak dijadikan cerita, seorang adik aku ni nak pergi Pets Shop dekat bawah bangunan Jusco. Mula-mula memang tak nak masuk. But bila dah tengok muncung dia berdepa-depa, ayah pun bersetujulah nak masuk Pets Shop tu tapi syaratnya kenalah parking kereta luar kawasan Jusco... 

Jauh kot nak menapak!!! Apa boleh buatkan??? Hehehe... Bila masuk-masuk aje Pets Shop tu, aku terus cari barang sugar glider. Ingat nak cari HPW jenama Bugsy, tapi tak adalah pulak. 

Jadi aku tak tahu nak beli apa... Saja jalan-jalan dalam Pets Shop tu... Jalan punya jalan sambil mata melilau-lilau... Aku terjumpa................. Travel Bag untuk sugar glider!!! Great!!! Aku memng perlukan tarvel bag tu... Maklumlah, nak raya nanti boleh bawa sugar glider aku ni beraya sekali... 

Setelah setengah jam memilih travel bag, aku pun ambillah satu warna pink!!! Harganya tak sampai RM 40 pun... Sipi-sipi lagi nak RM 40... Aku memang ambil, pejam mata then bayar... Tak nak fikir-fikir lagi sebab nanti komfem tak jadi... Aku ni kedekut sikit orangnya... hahaha... 

Bila masuk kereta, aku terus tukar sugar glider aku masuk dalam travel bag baru... Teruja sugar glider kau... Tidur lena aje sepanjang jalan balik... Tak menguit langsung... 

Dah sampai rumah pun tak nak bangun... Biarlah diorang tidur... Lapar nanti baru masuk sangkar ok?

0 comments:

 

©2009 Royal Cat's Blog | by TNB